joi, 26 iunie 2014

Ce nu-mi place azi

Nu-mi plac multe lucruri, constat. Nu-mi place că oamenii spun şi scriu "ca şi" chiar şi atunci când fără "şi" nu s-ar produce cacofonie. Nu-mi place că oamenii nu zâmbesc pe stradă. De fapt, nu prea mai zâmbesc. Nu-mi place că oamenii nu mai au răbdare să asculte opiniile celor care nu sunt de acord cu ei şi că, în loc de discuţii elegante în contradictoriu, se aruncă în războaie pline de vulgarităţi şi de otravă, care nu folosesc nimănui. Ce s-o fi întâmplat oare cu "Let's agree to disagree"? Nu-mi place vremea capricioasă ca o femeie nesatisfăcută. Nu-mi plac autobuzele pline şi fără ventilaţie. Îmi plac spaţiile deschise, îmi place vântul în păr, îmi plac revederile cu oameni dragi. Mi-aş dori să nu mă mai doară nimic, mi-aş dori să fiu mai nesimţită uneori, să mă pot detaşa de urâtul din jur. Nu-mi iese decât uneori, dar e bine şi aşa. Mă înconjor cu muzică şi cu lucruri colorate, port mov. Mă refugiez în mine.

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ţi-o întorc cu drag! Şi nu uita să pupi pe nas toţi colocatarii:P. Pe cei mici şi negri, câte o dată, pe cel mai mare şi auriu, măcar de două ori, că e pui, pe cel mare cu păr creţ, de câte ori vrei tu :)).

      Ștergere
    2. Scuze, cu multă întârziere te pup şi pe tine, pe nas:)

      Ștergere
  2. Și mie mi-ar plăcea vântul în păr dacă aș avea păr. Cum am doar corcoduși si pruni, se pune la ce îmi place sau la ce nu?

    RăspundețiȘtergere