vineri, 28 august 2009

I am not a sex machine!

Din categoria lucruri care mă enervează în ultima vreme, mă opresc astăzi la un subiect în acelaşi timp sensibil şi, să zicem aşa, grosier. Mă îmbolnăvesc de nervi oamenii care, fără să ştie, evident, ce se petrece între cearşafurile patului meu de acasă (sau pe masa din bucătărie sau în cadă sau pe podele etc etc), îşi arogă dreptul de a-mi comenta viaţa sexuală. Sau presupusa, de către ei, viaţă sexuală! Şi, cum nu cred, în ruptul capului, că asta mi se întâmplă numai mie, m-am gândit că n-ar fi rău să mai cer păreri. Vi se întâmplă şi vouă? Nu mai poate omul, domnule, să aibă o noapte proastă, cearcăne sau pungi sub ochi, că, gata, încep discuţiile: "Ai avut o noapte grea, ai?", "Hm, cineva nu a dormit bine... Erau cearşafurile boţite?"... Frate, îţi vine să-i strângi de gât pe toţi! Faci o glumă, la rândul tău, fiindcă, dacă le sari la gât, nu rezolvi nimic. Dar, cel puţin eu, nu agreez sistemul prin care, dacă eşti, mă rog, cel puţin oficial, singură, automat toată lumea presupune că faci sex sălbatic în fiecare noapte lăsată de la Dumnezeu. Şi, chiar dacă ai face, de ce trebuie, frate, să suporţi mitocănii? Ce e treaba lui X şi Y dacă ma fut, cu cine mă fut şi cum??? Şi dacă nu dorm o noapte întreagă fiindcă m-a durut o măsea sau, pur şi simplu, n-am avut somn, automat mă transform într-o sex machine? Acum, nu că nu mi-ar plăcea :), dar, chiar aşa să fie, tot nu mi se pare o chestie despre care să stai de vorbă la cafea! Pe care da, o bei fiindcă ţi-e somn rău, dar nu e treaba nimănui de ce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu