luni, 28 ianuarie 2013

Cupluri straight, plimbare gay?

Văd în ultima vreme, pe stradă, o chestiune care mă nedumereşte. Cupluri straight. El şi ea plus el şi ea, în total două. Ies, chipurile, împreună la plimbare, într-o chestie pe care americanii o numesc double dating - o zăpăceală, în opinia mea, dar în fine, fiecare cu nebuneala lui. Să zicem că asta n-ar fi aşa o problemă, mai are omul o pauză în conversaţie, la cafea, o mai suplineşte celălalt cuplu, să spunem. Dar de ce ai ieşi cu iubita la plimbare şi ai lăsa-o să meargă înainte - în cazurile fericite - sau în urmă - varianta mârlănească - împreună cu jumătatea feminină a celuilalt cuplu? Nu pricep. Dacă nu-ţi face plăcere să te plimbi cu ea, de ce mai sunteţi împreună? Dacă vrei să ieşi la o vorbă cu băieţii, fă asta, e mai cinstit. Nu o prosti că mergeţi la plimbare şi o lăsa pe urmă cu cealaltă iubită plictisită, mai ales dacă nu se cunosc dinainte, în timp ce tu comentezi aprins cu amicul tău ultimul joc pe computer sau filmul despre viaţa lui Bruce Lee pe care tocmai l-ai văzut. În fond, cred eu, dacă şi-ar dori să se plimbe cu femei, ar ieşi cu prietenele ei sau, de ce nu, doar cu o femeie şi atunci clar nu ai mai avea loc. Ea vrea să fie cu tine. Crede-mă, dacă vrei s-o păstrezi, e în interesul tău, amice, să vrei şi tu.

5 comentarii:

  1. Oh, dar asta este o chestiune foarte straight...si am vazut-o de n ori pe meleagurile mioritice, mai ales vara, pe seara...chiar nu inteleg ce te surprinde atat

    In alta ordine de idei, e fain o leaca de mov :D
    te citesc de ceva timp
    A.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu o văzusem, abia acum am găsit răgazul să scriu despre asta:)) Oricum, tot aiurea mi se pare...

      În altă ordine de idei, merci, să mai vii:)

      Ștergere
  2. într-o vreme locuiam lângă un parc și am observat că majoritatea celor căsătoriți fac așa....ies cupluri, se întâlnesc și apoi bărbații cu bărbații și femeile cu femeile...probabil stând în casă toată ziua cu partenerul ai timp să discuți de toate așa că ți se pare mai interesant să discuți cu alții când ieși...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate, Mihai:) Eu una, recunosc, nu ma plictisesc niciodata cu iubita si mi s-ar parea ciudat sa facem asa, dar poate, pe undeva, asta se intampla si fiindca suntem mai geloase:)). Oricum, de cele mai multe ori, ori ele au ceva in comun, ori ei au, niciodata ambele perechi fortate, ca sa zic asa. De aceea mi-aui atras atentia, cineva era mereu vizibil nefericit cu aranjamentul:)

      Ștergere
  3. Itѕ like you rеad my mind! You seem to know ѕο much about thіs,
    like you wгοte the book in it oг somеthing.
    I think thаt you coulԁ dο with a
    feω pics to driѵе the message home а
    bit, but othеr than that, thіs іѕ wonderful blοg.

    Α fantastic read. I'll certainly be back.

    Review my website; Eharmony promotional code

    RăspundețiȘtergere