duminică, 7 mai 2017

Stări anticipativ-apreciative

N-am dispărut, doar că primăvara asta capricioasă pe mine mă face să mă retrag, aşa, ca într-o cochilie - dacă aţi văzut vreodată crabi în cochilie de melci, la mare, cam aşa sunt eu :D, să-mi fac somnul de frumuseţe fără influenţe exterioare şi pe urmă, când e deja vară instalată serios, să ies şi să mă bucur de căldură. Nu prea mă iubesc prietenii, pe motiv că vara mea iubită e o pacoste de nişte ani încoace, dar toată lumea e de acord că tot ea e sinonimă cu marea, cu concertele în aer liber - nu neapărat pe plajă, dar acolo e cel mai bine, cu libertatea de a experimenta diverse, de a întârzia pe străzi după ora stingerii, când cetăţenii responsabili dorm în patul lor. Mi-e dor de o vară din asta, uşor iresponsabilă, uşor bahică, uşor exagerată, cu o baie înr-o arteziană sau într-o piscină, la miezul nopţii, cu oleacă de nebunie. Până una alta însă, mă scutur de ploaie şi mă gândesc anticipativ-apreciativ la concetul Patriciei Kaas de luna viitoare, la micile bucurii, la cât de frumos are să-mi zâmbească iubita azi, când ajung acasă cu flori. Ceea ce vă doresc şi vouă, din tot sufletul!

2 comentarii:

  1. Nu am gustat decât recent, din placerea de a primi flori .Acum stiu: este puritatea dragostei oferita intr-o explozie de culori! .
    Sa ai o vara plina cu"exagerări" si "oleacă" de nebunie:)) ! Iar zambetul iubitei-anticipativ/apreciativ sa îți aprindă steluțe in priviri si focuri veșnice in suflet! (MM)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ştii cum e :). Merci pentru urări, vara pare să aibă semne bune, deocamdată:)!

      Ștergere