sâmbătă, 31 octombrie 2009

Curajul renunţării la sine


Only you - Romantic saxophone

2 comentarii:

  1. si teama? cu teama cum ramane?

    ce spui tu seamana cu o scena arhicunoscuta din ,,love story" filmul. ningea si el ii spune iubitei sa isi dea drumul pe spate pt a cadea in bratele lui. pare simplu,nu? dar te va prinde?

    daca se rupe acel intreg, acel noi, urmeaza adunarea de cioburi, neah. decat pierderea intr-un noi, trebuie sa mearga pastrarea identitatii, intregului tau in interiorul acelui ,,noi".

    RăspundețiȘtergere
  2. ana_maria, teama este cea care ne determina sa ratam cele mai importante momente ale vietii noastre. Eu una, nu am vrut sa trec, din teama de a suferi, peste ocazia, poate unica, de a fi fericita, de a fi cu iubirea vietii mele. Fiecare are propriul mod de a iubi, nu inseamna ca al meu e gresit sau al tau este, ci pur si simplu ca suntem diferite. Mie imi place sa ma pierd in ea... Cat despre identitate, mi-o pastrez, fiindca si ea ma iubeste la fel si imi respecta intreaga fiinta.

    RăspundețiȘtergere