joi, 1 aprilie 2010

Cu leapşa la spovedanie:)

De la Camelia am preluat o leapşă păcătoasă rău :)


1) Care din cele 7 păcate le-ai încercat?

Păi, să vedem. "Şase lucruri urăşte Domnul, şi chiar şapte Îi sunt urâte: (1) ochii trufaşi, (2) limba mincinoasă, (3) mâinile care varsă sânge nevinovat, (4) inima care urzeşte planuri nelegiuite, (5) picioarele care aleargă repede la rău, (6) martorul mincinos, care spune minciuni, şi (7) cel ce stârneşte certuri între fraţi”. Să le luăm pe rând: de trufie, mă mai fac, uneori, vinovată, de minţit, nu mint decât în situaţii excepţionale, n-am vărsat sânge nevinovat, de urzit planuri nelegiuite - hmmm, chiar nu ştiu să fi făcut asta, păcatul numărul 5 mă bagă în ceaţă, martor mincinos n-am fost şi nici între fraţi nu m-am băgat.

2) Cât de destrăbălat şi necuviincios ai fost în ultimul timp?

Ohooo :)

3) Viciul e un păcat. Ce vicii ai şi dacă intenţionezi să renunţi la vreunul?

Hmmm... Fumez, mai beau câte un pahar de vin sau o tărie bună şi îmi plac femeile. Nu cred că voi renunţa la ceva :)

4) Eşti de acord cu Apostolul Pavel care spune: "Dacă cineva nu vrea să lucreze, acela nici să nu mănânce"?

Oh, da! Apostolul Pavel ar fi fost bun de ministru :)

5) Ai fost ispitit de cineva să săvârşesti un păcat?
Ispitită? Nu, dacă le-am făcut, a fost după capul meu!

6) Minciuna face parte din păcatele strigătoare la cer. Care a fost cea mai gravă minciună?
Ce înseamnă minciună gravă:)?

7) Toţi au furat în viaţa lor câte ceva. Ce poţi spune despre tine în această privinţă?

Două prune loşnite de pe o tarabă din piaţă. Aveam trei ani, am primit predica de rigoare, am dus prunele înapoi şi, de atunci, nu s-a pus problema să mai şterpelesc ceva.

8) “Să nu preacurveşti!”, spune una din cele 10 porunci. Tu ţi-ai dorit sau ţi-ai înşelat partenerul vreodată?
De dorit, da, cândva. De acţionat, nu.

9) Deznădejdea în faţa momentelor grele din viaţa ta te face câteodată să te îndoieşti de iubirea divină. Ai avut asemenea momente, ţi-ai dorit vreodată moartea?

Nu, moartea nu. Iubesc viaţa. Şi mă iubesc pe mine.

10) Iertarea aproapelui tău este unul din îndemnurile bisericii. Ne vei ierta impertinenţa sau păcatul de a-ţi trimite un asemenea gen de leapşă?
:) hmmm, eu iert, da' nu uit :)

2 comentarii:

  1. @camelia - eu zic asa, cel putin in ceea ce ma priveste:n-am dat in cap nimanui (in alte zone ale anatomiilor, marturisesc, am dat), n-am omorat pe nimeni, n-am furat bunurile altora - adica da, o data am luat femeia altcuiva, dar eu nu consider femeia un bun, ci o fiinta independenta si capabila de discernamant - si, in general, nu am facut rau cu buna stiinta. In consecinta, asta cu vinul si femeile e un pacat minor :)

    RăspundețiȘtergere