luni, 3 ianuarie 2011

Gânduri amestecate

Una peste alta, cu bune şi mai puţin bune, au trecut şi sărbătorile astea. Pentru anul ce abia a început, am gânduri amestecate. Nu neapărat dorinţe multe, mai degrabă una şi bună, dar idei diferite şi care, sper eu, vor prinde  contur. N-am mai scris nimic special de Crăciun sau de Revelion, aşa că profit să vă urez vouă, tututor celor care mă citiţi, un an mai bun, cu linişte, cu dragoste şi intimitate împărtăşită, cu prieteni aproape de suflet. Să fiţi atât de buni pe cât puteţi fi, eu am să mă străduiesc să fac la fel :)!

5 comentarii:

  1. Hmmm... N-ai mai scris, că ai fost ocupată să despachetezi cadoul de la Moș Crăciun, nu? =))
    La multi ani, Cat! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Inache - păi, da, am desfăcut cele mai frumoase cadouri, e drept :)! La multi ani si tie:)!
    @Pinocchi0 - La multi ani si tie :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un an asa cum iti doresti, numai cu lucruri bune! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Ada - merci din suflet, şi ţie la fel :)

    RăspundețiȘtergere