duminică, 23 martie 2014

Un cap de vacă și două broaște îndrăgostite

Mă gândeam, într-una dintre serile trecute, oare ce spune despre mine faptul că am pe mine un tricou lung cu un cap de vacă și chiloți cu două broaște îndrăgostite? Spune probabil că sunt copilăroasă, ceea ce e drept, poate mai spune și că nu prea mă pasionează normele, ceea ce iar e corect. Sper să spună și că sunt un om foarte vesel, fiindcă sunt. Oricum ar fi, ținând cont că ambele obiecte de îmbrăcăminte au fost primite cadou, mă bucur să constat că oamenii care mă iubesc, mă cunosc foarte bine. Ceea ce înseamnă că măcar câțiva oameni care mă cunosc foarte bine mă și iubesc. Nu-i puțin lucru, în lumea asta nebună... 
Primăvara a venit, până la urmă, cu dureri de oase și bătăi de cap, dar e aici, în sfârșit. Și mă bucur de soare și de geaca de piele și de o eșarfă nouă cu picouri și de multe salate multicolore. Ceea ce vă doresc și vouă:)!

2 comentarii:

  1. Un cap de vițel între țâțe și broaște inamorate în chiloți?! Asta îmi aduce aminte de un clip de pe Tube cu o fetiță care își băga broscuțe în chiloței.
    Dacă dai de ea, dă-mi un semn te rog. Vreau să văd dacă a trecut de la broaște la șerpi.
    :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) broastele mele se iubesc, discret, intr-o parte, pe exteriorul chilotilor, nu in ei :)). Copiii sunt mult mai dispusi sa se joace cu batracienii, din ce am vazut :P. Cand devenim adulti, devenim fricosi :P.

      Ștergere