marți, 8 decembrie 2009

Nu mai vreau nimic!


Înainte de turul II al alegerilor prezindeţiale, m-au mitraliat, din toate părţile, mesaje electorale. Mai cuminţi, mai obraznice, insistente, delicate, de toate neamurile, de la toate partidele. M-am săturat până peste cap!
Trecute alegerile, cu tot balamucul lor, asupra căruia nu mă pronunţ, fiindcă mi-e pur şi simplu scârbă, mă asaltează, din toate părţile, reclame la ce vrei şi ce nu vrei, dar trebuie să cumperi pentru Sărbători. Aspiratoare inteligente, storcătoare de fructe, tensiometre, haine, jucării, oferte trei plus unu, doi plus unu la toate nebuniile posibile şi imposibile, de la detergenţi - doar trebuie făcută curăţenia de dinainte de Crăciun, nu? - la şampon (clar, după atâta menaj, e musai să ne şi spălăm!), săpun etc, trecând razant prin condimente pentru sarmale şi cârnaţi, scorţisoară cu râşniţă cu tot şi alte ciudăţenii de care nici nu ştiai că ai nevoie ca să execuţi cu graţie o plăcintă cu răvaşe de Revelion. Ei bine, nu ştiu voi, dar eu una pur şi simplu nu mai vreau nimic! Dar nimic... Îmi vreau doar iubita lângă mine, muzica în surdină, o creangă de brad, să miroasă un pic a iarnă şi linişte. Multă linişte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu