duminică, 5 decembrie 2010

Meteodepresia de sâmbătă

Mereu am fost sensibilă la schimbările de temperatură, de vreme, în general. Cică asta s-ar chema meteosenzitivitate. Ei, cum se cheamă e mai puţin important, dar, domnule, nu-i de glumă deloc cu efectele! Să detaliem. Eu sunt, de regulă, un om vesel şi tonic. Am şi eu, ca oricine, zile mai proaste, dar, în principiu, sunt senină. Ei bine, când se schimbă brusc vremea, cum s-a întâmplat în ultima săptămână, devin depresivă de-a dreptul. Mă dor toate, dar nu e numai un disconfort fizic, fiindcă, pe astea, până la urmă, le combat cu fel de fel de remedii. Pur şi simplu mă apucă aşa câte-o tristeţe, vorba poetului, iremediabilă. Şi, cu cât e mai întunecat şi plouă mai aprig, cum s-a întâmplat ieri, cu atât mi-e mai urât şi mai frig pe dinăuntru şi mai pustiu... Brrr... Şi parcă nimeni şi nimic nu-mi intră în voie. E drept, câteva remedii sunt, dar nu întotdeauna la îndemână. Cel puţin nu toate. Ieri m-am tratat cu dulceaţă şi vin alb. N-a prea funcţionat, dar, între timp, măcar a ieşit soarele. Şi sunt din nou eu.

5 comentarii:

  1. Hmmm... Daca n-ai ales remediul corect...:D Si nu vorbesc de ala perfect...care este...:D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Inache - pai am folosit si eu ce aveam la indemana :)
    @Bogdan - Pai, pot cel putin sa incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,
    Avem o colaborare intre site-ul dv. si http://www.umograf.com
    As dori daca se poate sa stergeti linkul catre http://www.umograf.com
    si sa puneti unul catre http://filme-online-gratis.com sub numele de Filme Online
    Astept un e-mail de confirmare.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. @filme online gratis - nu agreez să vină persoane necunoscute şi să-mi spună mie ce linkuri să şterg eu de pe blogul meu şi ce linkuri să pun în loc! linkul către umograf l-am pus fiindcă aşa am vrut eu, singura persoană care îmi poate cere mie să-l şterg este proprietarul blogului respectiv!

    RăspundețiȘtergere