joi, 3 noiembrie 2011

Uitare

         Azi am uitat o chestie tare importantă, impardonabilă chiar, în alte condiții. Dar tensiunea ultimelor zile își spune cuvântul. Am nevoie de o defragmentare, da' rău! Mâine e însă vineri, așa că asta va trebui să mai aștepte. Deocamdată beau niște vin bun alb, îmi imaginez povestea facerii lui și cuget. Îmi doresc ca măcar unele dintre întrebările mele să își găsească răspuns. Îmi doresc să mai dau jos vreo cinci kilograme și lucrez la asta. N-am uitat cine sunt, dar uneori mă pierd în detalii. Am momente de singurătate acută, pe care le ignor sau le trăiesc din plin, în ideea că problemele nu pot fi evitate, trebuie să treci prin ele ca să le rezolvi. Nu-mi place tehnica struțului la nimeni, pot să-i înțeleg pe cei care o folosesc, dar nu pot să-i respect. Și sunt împăcată cu asta.

2 comentarii:

  1. a da jos cinci kilograme e un raspuns care nu are nevoie de intrebari... intrebarea e abia, cum ai reusit sa le pui ?:)

    PS: vinul in general ingrasa; poate si starile de spirit parfumat depresive

    RăspundețiȘtergere
  2. @Stefan - Dacă întrebi cum se pot pune cinci kilograme, probabil nu ai avut niciodată problema asta :) Cât despre vin, dacă e alb sec nu e aşa de grav:)

    RăspundețiȘtergere