duminică, 5 februarie 2012

Să-ți ieși din propria piele

Uneori trebuie să-ți ieși din propria piele, să te dai de trei ori peste cap și să te reinventezi. Mi-ar plăcea să fiu instalator când curge apa aiurea printr-un furtun, mi-ar plăcea să pot să ating chestiile care se defectează cu o baghetă magică și să le fac să meargă. Din păcate, nu mai sunt copil. Și, chiar pe atunci, mă gândeam eu că magia e de fapt ceva ce eu nu înțeleg, chiar dacă nu are nimic miraculos în ea. Ce vreți, copil plin de întrebări:). Și cred că și adult am rămas la fel de sceptică, deși poate am acceptat că unele lucruri ți se întâmplă, pur și simplu. Și nu mai trebuie să despici firul în patru. Am scris și o scrisoare azi, una adevărată, cu stiloul pe hârtie. Și m-am simțit tare bine. Ca demult, în copilărie, când le trimiteam părinților scrisori sau vederi din tabere. O, tempora!

3 comentarii:

  1. Nu e chiar oleaca, ci e ceva mai mult :)) Bine te-am gasit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit:)! E ceva mai mult, da, în unele zile, depinde de starea de spirit:). Eu te citesc demult, imi plac muzicile tale:)

    RăspundețiȘtergere
  3. I was recommеnded this webѕіte by my cousin.
    I am nοt sure whethеr thіs рoѕt is written by hіm as nobodу elsе know such detаiled аbout my problem.

    You're incredible! Thanks!
    my website: Watch The Avengers: Earth's Mightiest Heroes Season 2 Episode 18 Free Stream

    RăspundețiȘtergere