duminică, 27 noiembrie 2011

Mi-a crescut un soare în suflet

Port o lumină în mine, una care reuşeşte să străbată şi ceaţa cea mai deasă. Mă hrănesc cu zâmbete de copil şi îmi cresc aripi de înger. Întâmpin dimineţile cu un surâs, deschid fereastra şi chem iarna înăuntru. În cartier miroase a zăpadă, cumva. Şi a foc de lemne, ca în copilăria mea. O cabană de munte, o sobă încinsă, o pisică torcându-mi în braţe şi o gutuie coaptă, muzică în surdină şi o mângâiere în păr, cam asta îmi doresc. Mă întreba cineva ce vreau de Crăciun. Nimic special, linişte şi dragoste. Atât. Şi un vin fiert, cu mirodenii, băut lângă brad.

2 comentarii:

  1. ce dimineata inacantatoare descrii tu aici! si.. "O cabană de munte, o sobă încinsă, o pisică torcându-mi în braţe şi o gutuie coaptă, muzică în surdină şi o mângâiere în păr".. foarte frumos!

    si eu imi doresc asta..

    RăspundețiȘtergere
  2. @chrissy - bine ai venit la mine:) sa ai diminetile tale perfecte, cat mai curand:)

    RăspundețiȘtergere