vineri, 22 aprilie 2011

Linişte şi dragoste

Asta vă doresc eu să aveţi, din plin, să dea şi peste, dacă se poate. Să vă iubească soţii/soţiile, iubiţii/iubitele, copiii, nepoţii, căţeii şi papagalii, porcuşorii de Guinea sau ţestoasele şi peştii de acvariu :)! Să vă crească şi cozonacul sau să nu-l greşească tantile alea de la laborator, să iasă fain drobul şi ciorba de miel cu tarhon, să nu aveţi parte de surprize neplăcute, nici în bucătărie, nici prin alte părţi. Dacă o să ziceţi acolo un gând bun şi pentru mine, când luaţi lumină de Înviere, vă voi mulţumi din suflet :)! Eu am să mă gândesc la voi cu drag, cititorii mei din toate zările, urându-vă să fiţi sănătoşi, voioşi, voinici:). Şi, evident, rugându-vă să mai treceţi pe aici!  

3 comentarii:

  1. multumesc frumos, urarile tale s-au lipit de sufletul meu si le-am transmis mai departe ca fiind de la tine, pisicii, pestisorilor si canarilor, iubitilor, iubitelor si parintilor. :) A blessed and happy easter to you too!

    RăspundețiȘtergere