luni, 30 aprilie 2012

Linişte, mă relaxez!

VECINII nu ar fi vecini dacă nu ne-ar înnebuni, încet, dar sigur. Nu ar fi oameni dacă nu ar pune aspiratorul cu noaptea în cap, dacă nu și-ar bate copiii la cele mai nepotrivite ore și, în general, dacă nu ar face tot ce le stă în putere pentru ca puținele ore pe care le petrec acasă să se transforme în coșmar. Îmi vine să pun un afiș mare pe ușa apartamentului cu ”Liniște, mă relaxez!”, iar dedesubt cu pedeapsa în caz de nerespectare a programului meu de somn: death metal la orice oră din zi și din noapte. Tare, fără milă. Fiindcă pot.

3 comentarii:

  1. Şi dacă şi ei sunt iubitori de death metal? :)
    Cred că am o propunere mai bună: "Celan" (de Peter Ruzicka, deşi am impresia că Opera Naţională încă nu a făcut înregistrări cu opera asta).
    Premiera a fost anul trecut - stagiunea 2010/2011 - şi mă gândesc deja de ceva vreme că dacă ar apărea pe piaţă mi-aş lua-o special pentru "încântarea" oamenilor de bine care ascultă la maxim "minunăţiile" muzicii "moderne" în România: manele. Nu cred că i-ar rezista vreunul!... Corul, cel puţin, le-ar fi letal. De ce n-ar fi bună şi pentru alţii la fel de binecrescuţi?!?...
    :) "Oedip" (G. Enescu), care a fost pentru mine multă vreme prima opţiune în materie de pedepse pentru ăştia de vor să ne "culturalizeze" cu forţa, pare muzică disco prin comparaţie!

    RăspundețiȘtergere