luni, 4 ianuarie 2010

Un an de nota 10! 2010!


Asta vă doresc vouă, tuturor celor care v-aţi rupt un minuţel să-mi spuneţi, prin mesaje,"La mulţi ani!" în noaptea dintre 2009 şi 2010. Chiar dacă nu v-am răspuns atunci (din motive absolut obiective, vă asigur), am apreciat căldura cu care v-aţi gîndit la mine şi sper din tot sufletul ca voi toţi să aveţi parte de o dragoste minunată, cel puţin la fel de frumoasă ca a mea :)! Un an normal, asta vreau pentru mine şi pentru voi, prietenii mei, cei care mă citiţi, unii - în taină şi-n tăcere - alţii, comentînd cînd ceva vă place sau nu. Un 2010 nici mai bogat - sincer, nu prea cred că sunt semne - nici mai moţat decît 2009. Un an obişnuit, cu bune şi cu rele, dar cu multă dragoste în vieţile voastre. Mie, 2009 mi-a adus darul cel mai de preţ, nu-mi mai pot dori nimic mai frumos. Aşa că îmi doresc doar să fiu un pic mai răbdătoare şi mai calmă (astea chiar nu sunt punctele mele forte) şi, dacă se poate, să nu mă izbească în plin criza. La mulţi ani!

4 comentarii: