miercuri, 23 martie 2011

O leapșă. Fiindcă mi-a plăcut :)!

De la Lia, la liber, o leapșă frumoasă.

SUNT eu, în sfârșit

AȘ VREA să fiu la 647 de km distanță.

PĂSTREZ amintirile frumoase.

MI-AȘ FI DORIT să nu fiu victima unei tentative de viol.

NU ÎMI PLACE să fiu mințită.

MĂ TEM de bolile incurabile.

ÎMI PARE RĂU că nu am făcut, la timpul potrivit, ordine în viața mea.

ÎMI PLACE să fac dragoste.

NU SUNT superficială.

DANSEZ oricând cu plăcere, abandonându-mă muzicii.

CÂNT destul de frumos, zic unii :)

NICIODATĂ nu aș înșela.

RAR sunt deprimată.

PLÂNG ușor, dar nu pentru orice.

SUNT CONFUZĂ Hmmm, nu, nu mai sunt, sorry :)

AM NEVOIE de dragoste.

AR FI TREBUIT să ripostez mai des la loviturile venite de aproape.

AȘ PUTEA face orice. Pentru Ea.

8 comentarii:

  1. "AM NEVOIE de dragoste." - valabila si la mine. Cred ca in zilele urmatoare o sa preiau si eu leapsa aceasta. Imi place.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te citesc de ceva vreme si e destul de interesant cum articolele tale se potrivesc cu starea mea de spirit, cu ceea ce se intampla in jurul meu, de parca am pasi in acelasi praf de stele... Iubita mea ma suspecteaza ca as fi 'oleacademov' sau 'olecutica':-).. Ma amuza. Te salut de pe un mal de Mare Neagra si preiau leapsa neinvitata:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Ioana - chiar te rog :) tot asa am preluat-o si eu, fiindca mi-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mă bucur că ai preluat :) E foarte fain să ne (re)descoperim din când în când :) Pupez!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ LiaLia - asa-i:), sunt moduri de a ne cunoaste :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Wildrose - asa cum zic eu in motivatie, orice femeie are nevoie de putin mov in viata ei :) ma bucur ca te regasesti in ce scriu si, ah, mi-e atat de dor de mare :), ia-i iubitei cele mai frumoase lalele mov din piata de flori sau, dupa preferinte, o Milka :) si poate ca ni se alatura in lumea mov :) iubiti-va mult! cat despre leapsa, am luat-o la liber, asa ca preia-o la fel :)

    RăspundețiȘtergere
  7. draguta leapsa...ajuta cititorii sa cunoasca bloggerul:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Mihai - dacă îţi place, simte-te liber să o preiei :)

    RăspundețiȘtergere