joi, 24 februarie 2011

Niciodată

Nu vreau să ne certăm definitiv. Niciodată. Nu vreau să lăsăm răutăţile lumii de afară în noi şi între noi. Niciodată. Nu vreau să le dăm dreptate idioţilor care fac statistici despre cuplurile gay. Niciodată. Până acum, reţeta noastră, aşa puţin probabil să funcţioneze cum pare uneori, privită din exterior, a mers de minune. Aşa că hai să nu ne schimbăm. Niciodată. Să nu ne luăm de bune, una pe cealaltă. Niciodată. Să nu subestimăm obstacolele, dar nici pe noi două. Niciodată. 
Şi da, ştiu, cică niciodată să nu spui niciodată. Dar eu, azi, am chef s-o fac. Aşa.

13 comentarii:

  1. Cam greu... cam greu :) Teoretic functioneaza 5 minute. Practic, nu functioneaza deloc...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Iulia - păi, practic, la mine şi la ea funcţionează :)
    @ Pinocchi0 - unele în care tu şi domnul Inginer nu intraţi, cred :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu azi am zis niciodata. Toata ziua. Cateodata de bine, cateodata de rau. Azi am punctat pentru toate statisticile existente despre toate felurile de cupluri posibile. Toate. Azi. Doar eu. Si m-am epuizat.
    Vreau dragostea sa nu mi se termine niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  4. poti sa mai spui cateodata niciodata dar unii chiar abuzeaza de cuvantul asta:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Liz - capacitatea de a iubi, în ciuda dezamăgirilor, a durerilor, a arsurilor de diferite grade pe care le suportă biata noastră inimă este ceea ce ne determină să mergem mai departe. Ceea ce îţi doresc şi ţie :)
    @ Mihai - eu îl evit, conştientă fiind că, în anumite situaţii, este un ideal greu de atins. Dar, uneori, simt nevoia ca anumite chestii să nu se întâmple niciodată.

    RăspundețiȘtergere
  6. In cazul asta, you're a lucky gal :P

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Iulia - Da, sunt o norocoasa:)! Pentru ca am gasit-o! Dar, asa cum spunem noi amandoua mereu, oricui vrea sa ne asculte, pentru a face o iubire sa dainuie, e nevoie de mai mult decat de noroc. E nevoie de rabdare si de putere, de indulgenta, uneori, alteori de asprime si mai mereu de multa, multa pasiune. In absolut tot ce faci pentru iubirea ta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu exista definitiv. Cum nu exista niciodata. Dar eu sunt cam cinica si cam pesimista zilele astea asa ca don't mind me. Doar ca, atunci cand vine vorba de oameni, se duc dracu' toate regulile si probabilitatile si statisticile

    RăspundețiȘtergere
  9. BA SIGUR CA EXISTA DEFINITIV ! SI SIGUR CA EXISTA SI NICIODATA . Doar ca tu asa cum ai spus-o ,esti cam cinica si pesimista zilele astea . In privinta relatiilor exista, desigur, oamenii care isi petrec tot restul zilelelor impreuna, decizie "definitiva" si "niciodata" nu s-au inselat . Am exemple nenumarate in familia mea . Daca tu personal n-ai intalnit pana acum asa ceva, asta nu inseamna ca nu exista.

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Evergreen - eu consider ca se poate sa fii cu cineva pentru totdeauna; cat despre reguli si statistici, hmmm, eu una nu prea ma omor nici dupa unele, nici dupa altele
    @ Anonim - pentru o clipa, am crezut ca te certi cu mine :) - pe urma am inteles ca, de fapt, ii dai replica lui evergreen; personal, stiu ca se poate, asa ca eu continui sa cred in asta.

    RăspundețiȘtergere
  11. :) Nu ma cert cu nimeni. Dar chiar cred in relatii pentru totdeauna pt ca am vazut si in familia mea si alte familii ca se iubesc de la 18 ...19 ani si acum au 90 si inca se iubesc.Si nu s-au inselat niciodata. Deci parerea mea ca exista "definitiv" si "niciodata"

    RăspundețiȘtergere
  12. @ anonim - si eu cred :) In ciuda unor experiente de viata nu tocmai fericite, cred sincer ca se poate sa ramai cu persoana iubita o viata intreaga, sa-ti construiesti un viitor. Si sunt convinsa ca si evergreen crede sau, cel putin, ar vrea sa creada. Dar poate ca doar sufera foarte mult acum...

    RăspundețiȘtergere