luni, 21 februarie 2011

Vreau să nu mai fiu eu

Mi-e dor să fug, să mă sui în primul tren, autocar, orice şi să plec. Să nu mai am responsabilităţi. Să nu mai răspund la telefoane. Să nu mai fiu eu, măcar pentru câteva zile. Să-mi dezbrac propria piele şi să alerg prin nişte păduri, pe după nişte munţi, să caut prin poieni brânduşe. Să mă dezvlănţui, să râd, să muşc dintr-o bucată de carne friptă pe jar, să beau vin roşu, aspru, dintr-un pahar aburit, să-mi ling buzele de zahărul unei prăjituri abia scoasă din cuptor, să joc strip-poker, să ascult muzică tare. Să nu mai fiu serioasă, să cânt, să mă fardez tare şi să joc biliard într-un bar aglomerat. Şi pe urmă să dorm, să dorm fără vise. Şi să fac dimineaţa cafea tare, să ies cu ea pe balcon, în frig, înfăşurată bine într-o pătură şi să o sorb, ascultând pădurea. 

9 comentarii:

  1. Hmmm, asta sună tare bine. (A concediu...)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Invizibilul - păi, mă bucur, dar nu asta era ideea :)) Oricum, ce-mi doresc mie îţi doresc şi ţie, dacă te regăseşti în nebuniile mele :)
    @ Pinocchi0 - păi da, sună a :) din păcate şi a depresie, în pragul căreia mă aflu, de prea multă muncă :((

    RăspundețiȘtergere
  3. Aproape m-ai ajuns in materie de nebunii imaginate . :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ia-ți concediu și dă o tură pe la mine :) Din păcate, e încă frig, dar de prin aprilie așa te aștept cu drag oricând, doar să dai un semn cu câteva zile înainte. Nu e cel mai cald aici, dar e un cer de un albastru ireal! Și un soare superb. Nu degeaba ai ei albastru-galbenul ăla frumos în steag :) Te pupez!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ LiaLia - Oh, îţi mulţumesc din suflet pentru invitaţie :) Cu mare drag o voi onora candva, acum însă voi încerca să evadez mai pe aproape :) Oricum, sunt convinsă că e splendid acolo, mă uit mereu cu drag la televizor la orice are legătură cu Suedia şi, de când ai plecat tu acolo, mă uit cu şi mai mult drag :) Pupici şi baftă la slujbă :)

    RăspundețiȘtergere
  6. te iei si pleci.

    suna bine in teorie, dar in practica e mai greu. Cat imi lipseste sa mi-arunc blugii si-un tricou intr-un rucsac si sa aleg aleatoriu un loc in care sa plec. Dar nimeni nu mi-a spus ca e atat de urat sa fii adult.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ septimia - da, cu practica stăm cu toţii mai prost, din păcate. Şi da, nu ne-a avertizat nimeni că e naşpa să ai responsabilităţi - fie ele chiar şi numai faţă de propria persoană. Oricum, încă mai evadez :, ceea ce-ţi doresc şi ţie:)

    RăspundețiȘtergere
  8. sa joci strip-poker si sa castigi sau sa pierzi?
    eu jucam tabinet pe dezbracatelea, si-mi doream sa castig...aratam aiurea socotind si adunand table doar in sosete...

    RăspundețiȘtergere