vineri, 10 iunie 2011

Inventivitatea românilor - punga cu dop de sticlă de plastic!



Că românii sunt extrem de inventivi, se ştie bine. Mai ales când e vorba de folosit şi refolosit la infinit chestii care sunt făcute să fe de unică folosinţă. Personal, prefer recipientele din sticlă, ceramică sau plastic, recipiente care au şi capacele aferente. Dar, pentru economisirea spaţiului din cămară sau dulap, cine ştie, poate unii dintre voi vor aprecia ideea demonstrată mai jos. Am primit-o şi eu pe mail, o dau mai departe.
 Se taie cu grijă gura sticlei cu tot cu capac, imediat deasupra curburii. Se deşurubează capacul.


  
Apoi se trece gura pungii prin gâtul sticlei şi se scoate în afară...

                                             Se poate deschide/inchide punga de mai multe ori

8 comentarii:

  1. In curand va aparea priza cu robinet.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ dinu - :)) asta ar fi de vazut, intr-adevar :))

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar acum ma ocup de ea, ca tot nu am nimic interesant de facut/baut.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ dinu - :)) mai, eu spun sa te potolesti, mai bine iei o bere de la nonstop :))

    RăspundețiȘtergere
  5. tanti de la non stop e gravida rotund si foarte in concediu.am doua statii de mers pana la urmatorul non stop.priza e sigura.si aproape.

    RăspundețiȘtergere
  6. tare inventia...mama imi trimite oua de gaina de acasa( din alea adevarate)într-o sticla de plastic...taie sticla in partea de sus,baga ouale si dupa aia o lipeste cu banda adeziva...stau mai bine ouale ca in cofraj si daca unul se sparge nu face dezastru in bagaj

    RăspundețiȘtergere
  7. @Mihai - super tare!!! acum poti sa-i spui mamei ca are cum folosi si partea de sus a sticlelor pe care le taie :)

    RăspundețiȘtergere