luni, 27 iunie 2011

Sâni naturali sau silicoane?

E vară, multă lume decoltată în stânga şi în dreapta, iar eu n-am chef de chestii serioase, drept pentru care m-am gândit să-mi întreb cititorii ce fel de sâni preferă: naturali, indiferent cum i-a lăsat mama lor, mici sau mari, mai mult sau mai puţin semeţi şi îndrăzneţi :) sau ajutaţi de silicoane? Şi, fiindcă nu mi se pare corect să vă întreb ce vă place fără să vă spun opinia mea, iată ce cred eu.
Orice femeie are dreptul să se simtă frumoasă: dacă unele cred că vor fi mai frumoase cu silicoane, fie, nu mă deranjează, cu condiţia ca măcar să fie implanturile făcute ca lumea. Cu alte cuvinte, să nu se vadă de la distanţă că sânii sunt falşi. Există, admit, cazuri speciale, în care o asemenea operaţie se impune pentru confortul persoanei în cauză, cum ar fi, de exemplu, după o mastectomie. În rest, sincer, nu cred că e musai să ai sâni falşi ca să răzbeşti în viaţă, deşi sunt convinsă că există multe exemple care să mă contrazică. Din categoria situaţii în care nu ştii ce să faci, mi s-a întâmplat să mi se ceară să pipăi sânii proaspăt achiziţionaţi ai cuiva, ca să văd că sunt precum cei naturali la pipăit! Şi, părere pur personală, nu, nu sunt. Sau cel puţin ăia nu erau.

2 comentarii:

  1. sincer nu pot sa iti spun pentru ca nu am pus niciodata mana pe niste sani cu silicoane...cred totusi ca se simte ciudat si plus ca mi-ar fi frica sa nu sparg punga aia de silicon...prefer naturali chiar daca sunt mai mici

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Crede-mă, n-ai pierdut nimic :) Adică mie una nu mi-a plăcut senzaţia :))

    RăspundețiȘtergere