marți, 28 iulie 2009

Available/Invisible

Discutam recent cu o nouă cunoştinţă, un călău delicat, care mi-a atras atenţia că, poate, sunt prea disponibilă. Prea dispusă la concesii, prea mă dăruiesc uşor, pun prea mult suflet în toate genurile de relaţii pe care le am. Iniţial, m-am necăjit, recunosc. După care am stat, m-am gandit şi am înţeles că a fi disponibil nu întotdeauna ceva rău. Că nu înseamnă, musai, că eşti easy, ci, poate, că ai multe de dăruit. Că eşti dispus să oferi, să te implici, să te dedici unei relaţii. Că dai totul sau nimic.Nu ştiu dacă e bine, nu am reţeta fericirii în cuplu. Dar ştiu că nu mi-aş dori ca persoana pe care o iubesc să mă trateze cum facem, mai toţi, cu amicii din lista de messenger: cand n-avem chef de nimeni, stăm pe "invisible". Eu vreau ca iubita mea să fie mereu "available"pentru mine. Aşa că nu voi face nimănui ceea ce mie nu-mi place. Voi fi, la randul meu, "available", chiar cu riscul de a părea o pradă uşoară.

7 comentarii:

  1. Evident am fost calau nedelicat...Imi cer scuze. Cand am dat cu barda, tinteam altceva, si-anume ca de cele mai multe ori, o prea mare disponibilitate se poate interpreta ca ,, usuratate" *vezi bancul cu gruzinul mandru!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e cazul de scuze, cu mine, oamenii au mereu dreptul la opinie :) Dar nu stiu bancul cu gruzinul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un gruzin mandru merge la prostituate.Alege fata, si-o duce la camera. Ea, rapid incepe sa de dezbrace, na... sa presteze.La care el, scoate un pumn de bani si-i zice:,,uite, iti mai dau 200 & numa' impotiveste-te putin...

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Iti zisesem ca nu am memoria bancurilor... Acum ma crezi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ma deranjeaza sa creez impresia gresita, atata timp cat am de daruit, de oferit, ma implic si ma dedic unei relatii... sper doar ca acea persoana sa merite! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. hm, Ada, si eu sper acelasi lucru :) Dar, oricum, ideea e ca mereu daruiesc inainte de a cere, asa sunt eu...

    RăspundețiȘtergere