sâmbătă, 29 august 2009

Cele mai importante cinci motive pentru care o iubesc

Iubita mea minunat de fixistă (dar care se fixează unde trebuie :)) şi îndrăgostită de statistici (şi de mine, desigur!) mi-a cerut deunăzi să-i spun cele mai importante cinci motive pentru care o iubesc. Degeaba am încercat eu să-i spun că o iubesc din mult mai multe motive decît cinci, nimic nu a convins-o, aşa că am făcut topul. Iată-l:):
1. O iubesc fiindcă este nu numai suficient de deşteaptă cît să-mi facă faţă, dar şi cît să mă depăşească uneori :)!
2. O iubesc fiindcă, atunci cînd sunt cu ea, pot fi eu însămi!
3. O iubesc fiindcă rîd cu ea, fiindcă are un simţ al umorului sănătos, ca şi al meu!
4. O iubesc fiindcă e rea, da' bună!
5. O iubesc fiindcă îşi adoră familia!

Şi, cum spuneam, din multe alte motive, dar, dacă le-aş spune pe toate, n-ar mai fi top!

WESTLIFE-Why Do I Love You?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu