luni, 1 februarie 2010

Leapşa fără obligaţii :)

De la ALexandra - http://lesbiene-romania.blogspot.com/, am luat o leapşă care mi-a plăcut fiindcă nu era obligatorie :)

Zodia: Rac - de ascendent să nu mă întrebaţi, că habar nu am - respectiv Dragon de Foc - conform zodiacului chinezesc pe ani. Cît de Rac sunt? Hmmm, foarte:)!

Aş vrea: să fiu iubită şi să iubesc mereu ca astăzi. Aceeaşi persoană:)!

Păstrez: chitanţele (deşi nu întotdeauna pe cele care ulterior îmi şi trebuie!), dreptul a judeca oamenii cu propriul cap, suvenirurile.

Mi-aş fi dorit: să trăiesc într-o lume în care genul să conteze mai puţin decît abilităţile.

Nu-mi place: întunericul.

Mă tem: de prostie, cînd ajunge în funcţii înalte.

Aud: tot, nu-mi scapă nimic!

Îmi pare rău: că nu sunt mai consecventă cu urmărirea propriilor ţeluri.

Îmi place: să ofer plăcere. Şi s-o primesc!

Nu sunt: o mironosiţă.

Dansez: întotdeauna ca şi cînd ar fi ultima dată!

Niciodată: nu zic niciodată.

Par: foarte veselă şi deschisă.

Plîng: de durere fizică, atunci cînd mă necăjeşte cineva la care ţin, atunci cînd am un orgasm de zile mari. Evident, prefer ultima variantă:)!

Nu-s întotdeauna: liberă să fac ce vreau.

Nu-mi place la mine: că mă gîndesc întîi la ceilalţi, apoi la mine.

Sunt confuz(ă): nu ştiu, am fost?

Am nevoie: de dragoste. La mic dejun, prînz şi cină, cu ceva suplimente între!

Ar trebui: să îmi organizez timpul ceva mai eficient.

Şi întrucît am preluat-o fără obligaţii, o dau mai departe la fel :) Cui îi place, să se servească...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu