duminică, 28 februarie 2010

Charleston

            Îmi plăceau anii '30. Ştiai că mi-aş fi dorit să trăiesc atunci, în timpul acela, cu petreceri nebune şi dans până dimineaţă, pe ritmurile noi de charleston. Îmi făcuseşi dealtfel un CD cu melodii de dinainte de război, o selecţie splendidă şi, în seara aceea, mi-ai spus că ai o surpriză. Când am auzit primele note, am ştiut. Ţi-am zâmbit larg, ca un copil care a primit, sub brad, jucăria mult aşteptată. 
            Am oprit muzica şi ţi-am spus să închizi ochii şi să mă aştepţi un pic. Am aşteptat să-ţi văd pleoapele coborâte, ţi-am sărutat ochii şi am dispărut. Mă simţeai doar trecând în viteză pe lângă tine, scoţând zgomote de protest fiindcă nu găseam una sau alta. Auzeai uşa la baie, apoi iar mă ghiceai fugind pe lângă tine, în ţăcănit de tocuri, lăsând o undă de parfum în urma mea. În final, după vreo zece minute, în care îţi pierduseşi răbdarea şi strigai la mine mereu dacă sunt gata, am dat din nou drumul la muzică şi ţi-am spus că poţi deschide ochii. 
            Mă aşezasem pe un scaun cu spătar, exact în faţa ta. Eram toată în negru: ciorapii, pantofii cu tocuri înalte, bluza de dantelă şi fusta subţire. Doar bijuteriile făceau notă discordantă, fiind de un roşu intens. Îmi aranjasem şi părul după moda vremii, aveam chiar o tocă micuţă, cochetă, cu voaletă asortată. Ochii îmi erau conturaţi cu negru, iar între buzele roşii ţineam un ţigaret din care ardea alene o ţigară... Şi îţi zâmbeam, un alt zâmbet acum, acela care-ţi spune: "Te vreau!". Ai dat să vii către mine, dar ţi-am făcut semn să nu... M-am ridicat, am întors scaunul cu spătarul spre tine, încălecându-l, cu picioarele desfăcute. "Nu mi-am pus lenjerie, iubito", ţi-am şoptit şi ai ştiut că sunt goală pe sub fustă, ciorapii fiind cu portjartier. Am abandonat ţigara în scrumieră şi m-am atins cu ambele mâini, frecându-mă tare. "Uită-te în ochii mei!", ţi-am spus, văzând cum încercai să îmi vezi mişcările printre barele de lemn ale spătarului scaunului. Mi-ai susţinut privirea copleşită de plăcere, îţi vedeam ochii strălucind, ca ai unei feline care se pregăteşte să sară asupra prăzii. Eram udă şi excitată, erai atât de aproape, încât îmi simţeai mirosul pizdei încinse şi-i auzeai sunetul în timp ce mi-o frecam cu ambele mâini, cu capul dat puţin pe spate, dar cu privirile suspendate în ale tale, gâfâind, cu buzele roşii uşor întredeschise... "Pentru tine, iubire!", ţi-am şoptit, cu ultima brumă de coerenţă, exact înainte de orgasm, pe care mi l-ai văzut în ochi, în obrajii încinşi, mi l-ai auzit - ştii că mereu termin aproape ţipând! M-am ridicat, vedeai cum îmi tremură picioarele, am întors scaunul, m-am aşezat şi m-am desfăcut tare pentru tine. "Iubito, m-ai văzut şi m-ai auzit. Acum, poţi să mă şi guşti!"

2 comentarii: